Alle tijden zijn GMT + 2 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fokkers Friesland & Drenthe
BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 8:34 pm 

Hallo,

Als eerste zal ik me even kort voorstellen. Mijn naam is Saskia Jonker, ik ben 17 jaar oud. Ik ben wonende in Friesland en volg een opleiding dierverzorging/paraveterinair. Zelf heb ik twee katten en een hond, maar ik heb ook nog een paardje van 23 jaar oud.

Voor mijn opleiding moet ik een film maken van de bronst, de dekking, de dracht, de bevalling en de nazorg bij een geboorte van een dier. Welk dier dit is is helemaal vrij.

Maar ik heb een aantal maanden uit mijn opleiding gelegen omdat ik een zware knieblessure 4 jaar terug heb opgelopen, hieraan heb ik nu een zware operatie gehad wat veel en lang herstel vereist. Nu ben ik nooit in staat geweest om dit filmpje te maken omdat ik het grootste gedeelte van de week plat lig, ik volg ook nog steeds amper school.

Nu is mijn vraag of er misschien fokkers of mensen zijn die binnenkort van plan zijn om een nestje te nemen en die het goed vinden dat ik dit proces film. Het liefst wel in de omgeving van Friesland of Drenthe, dat is makkelijker qua reistijd.

Vriendlijke groet,

Saskia Jonker

Profiel WWW

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur